IMVESTIA търси Бизнес асистент!

Imvestia > Блог > Uncategorized > IMVESTIA търси Бизнес асистент!

IMVESTIA търси Бизнес асистент!


Локация: София
Тип заетост: Пълно работно време
Работна среда: Високо динамична, предприемаческа, с възможност за развитие
Работа: В пряко сътрудничество с управляващия съдружник – г-н Щелян Калчев

Ролята накратко:
Като Бизнес асистент ще работите директно с управляващия съдружник на IMVESTIA– компания с активна инвестиционна и строителна дейност, влиятелна онлайн медия и разрастваща се мрежа от инвеститори, партньори и клиенти в България. Вашата основна задача ще бъде да осигурявате организационна,
административна, комуникационна и оперативна подкрепа, така че фокусът на управляващия съдружник да остане върху стратегически важните дейности.


Основни отговорности:

  • Комуникация и взаимодействие с вътрешни/външни партньори – инвеститори, клиенти, доставчици, екипи, медии и други.
  • Участие в създаване, координация и проследяване на стратегически фирмени проекти, задачи, бизнес и социално значими инициативи.
  • Подготовка на материали- анализи, проучвания, синтезирана информация и други във връзка с основните дейности на компанията.
  • Подпомагане на процесите, свързани със съдържание – социални медии, подкасти, интервюта, участие в събития.
  • Съдействие при решаване на казуси, както и изпълнение на бизнес ангажименти, изискващи ефективност, доверие, внимание към детайла и бърза реакция.
  • Активно участие в управление и оптимизиране на организацията на ангажиментите, кореспонденцията и административния поток.

Профил на кандидата:
–  Опит като офис/бизнес асистент, офис мениджър, мениджър на проекти или сходна организационна позиция.
–  Отлични организационни и комуникационни умения.
–  Способност за работа в динамична среда.
–  Професионално и уверено присъствие.
–  Владеене на английски език – писмено и говоримо, е задължително изискване.
–  Много добри технически умения: Google Workspace, MS Office, социални медии, AI апликации, други.
–  Проактивност, дискретност, самостоятелност и ориентация към решения.

Какво предлагаме
 Директно взаимодействие с управляващия съдружник – професионалист с над 20 години опит в сферата на недвижимите имоти и инвестициите, ангажиран с развитието на ключови сделки, строителни проекти, иновативни инициативи, стратегическо разрастване на компанията и публична дейност чрез бизнес
подкаст и медийни формати. Ще имате активна роля в подпомагане на всички тези процеси.
 Участие в разрастването на медия, която има за цел да променя имотния и инвестиционния сектор в България – чрез съдържание, което информира, образова и вдъхновява десетки хиляди хора седмично.
 Смислена работа със социален принос – ще бъдете част от екип, който създава функционални домове за български семейства и помага на новото поколение инвеститори да вземат по-добри решения.
 Гъвкаво работно време и възможност за дистанционна работа с цел оптимално съчетаване на професионалните Ви и лични ангажименти.
 Среда, в която мнението Ви има значение – участвате активно в подобрения на процесите и структурата в компанията.
 Достъп до широка мрежа от висококачествени контакти и сплотен екип– предприемачи, инвеститори, партньори, медии, клиенти в България, както и служители в компанията.
 Възможност за развитие в бързоразвиваща се компания със свобода на действие, доверие и високи очаквания към крайния продукт.
 Достъп до обучения, курсове и менторски програми – подкрепяме Ви да надграждате умения и кариерата си в реална бизнес среда.
 Работна атмосфера, която насърчава инициативността, позитивното отношение и работният дух – ценим общуването и взаимната подкрепа.
 Възнаграждение над средното за позицията и бонусна система, обвързана с резултатите и ефективността.

Моля, изпратете:
– Вашето CV (на български или английски език)
– Кратко мотивационно писмо защо желаете да сте част от IMVESTIA
Изпратете документите на: contact@imvestia.bg с тема: Business Assistant – [Вашето
име]

*Само предварително одобрените кандидати ще бъдат поканени за следващ етап

Банкноти от имоти в пощата ти!